Kosteloze dienstverlening

Stichting BWN wil zonder drempels, ook financieel, toegankelijk zijn voor alle burgers die ondersteuning nodig hebben op het gebied van de sociale zekerheid en Wmo. Immers, als burgers tegen de overheid voor hun rechten moeten opkomen, mogen de kosten geen belemmering zijn.

Maar dat wil niet zeggen dat de werkzaamheden van Stichting BWN -informeren, adviseren, procederen- geen geld kosten.
Dankzij subsidie van gemeenten Nijmegen en Berg en Dal en de inzet van vele professionals die om niet bij de stichting werken, kan Stichting BWN inwoners van de gemeenten Berg en Dal en Nijmegen ondersteunen, zonder daarvoor kosten in rekening te brengen.

Echter, voor mensen buiten de gemeenten Nijmegen en Berg en Dal is Stichting BWN genoodzaakt een uurtarief in rekening te brengen. Stichting BWN is in gesprek met meerdere regiogemeenten om haar diensten kosteloos te kunnen aanbieden aan álle burgers uit het Rijk van Nijmegen.
Kunnen wij u helpen?
Heeft u vragen over Sociale zekerheid of Wmo